Kernbegrippen

Hieronder treft je de kernbegrippen aan waar we ons aan conformeren.

1. Daadkracht:

  • Beleidsmatig sterk,
  • Flexibel en oplossingsgericht,
  • Korte lijnen, platte organisatie.

 2. Vakmanschap:

  • Alle medewerkers spreken de schoonmaaktaal, zijn vanuit de praktijk geschoold,
  • Langdurige arbeidscontracten, er is weinig tot geen verloop,
  • Uitvoerbare operationele calculaties worden door de organisatie gedragen.

 3. Transparant:

  • Het aanleveren van een digitale managementrapportage, real-time contractmanagement,
  • Verbetermanagement via ticketsysteem,
  • Externe bureaus voeren kwaliteitscontroles uit bij onze klanten.

4. Betrokkenheid:

  • Geworteld in de regio, we kennen de arbeidsmarkt,
  • Eén aanspreekpunt zowel operationeel als contractueel,
  • Het leveren van maatwerk, we willen doorlopend verbeteren. Het werkprogramma afstemmen op de klant.

 

Wij gaan voor het beste resultaat, de tevreden klant. Alle storende elementen nemen we weg. Daar zijn we goed in! Onze kernbegrippen passen we toe bij iedere klant. En vanuit een stabiele personeelsbezetting werken we naar ons gezamenlijke doel, de medewerkerstevredenheid.

We zijn daadkrachtig in het maken van afspraken en het nakomen ervan. We doen wat we beloven! Onze medewerkers zijn geschoold en worden voortdurend opgeleid om kwaliteit steeds verder te verhogen. Doordat er geëvalueerd wordt met de operationele teams, zijn de calculaties reëel en uitvoerbaar. Onze eigen medewerkers zijn daardoor gemotiveerd en kunnen de kwaliteitsnormen halen.

Verder voorzien wij onze opdrachtgevers van digitale managementrapportages. Via de website is het mogelijk om in te loggen en de benodigde gegevens te downloaden. Alles is up-to-date en transparant. Om belangenverstrengeling te voorkomen meten externe leveranciers onze kwaliteit. Onze managers staan dicht bij de medewerkers en opereren als direct aanspreekpunt met de klanten.